joi, 4 septembrie 2008

Liviu ma pune la munca

Hai ca a ajuns si la mine fenomenul leapsa...iupi iei...hai sa raspund si eu la intrebari...

1. Câţi litri de apă menajeră consumi pe zi (aprox.)? Cât din apa asta laşi să curgă fără să o foloseşti (procente)?

Mai, stiu ca sunt multi litri deoarece fiecare om consuma...uni oameni mult alti putin...eu consum mult, iar cand vine vorba de apa menajera...sa zicem ca imi place sa trag apa mult :D si cum sa uit de dusurile si baile mele in care se pierde extrem de multa apa rece deoarece...deoarece apa calda mi-o fac panourile solare de pe casa...

2. Câte ore pe zi stingi computerul? Dar monitorul?

Computerul il sting cand plec de acasa, ecranul nu il sting niciodata...da e rau dar asta e...

3. Câte ore pe zi ţii televizorul aprins?

Muuult, cat timp sunt acasa, dar...intervin din nou panourile solare care mai micsoreaza factura...

4. Stingi becurile după tine – în orice situaţie, destul de des, jumate din dăţi, rar sau niciodată?

Sincer, destul de des.

5. Ce tip de becuri ai? Laşi becurile aprinse când pleci de acasă?

Am becuri economice... da, da... ajutam Pamantul...

6. Reciclezi hârtia? Unde? Câte kilograme pe an?

NU...sau foarte rar cand se fac programe la scoala.

7. Ai maşină proprie?

Am 14 ani :D...daca se inventeaza pentru varsta mea... sincer.... mi-as dori

8. Câte ore petreci pe săptămână în maşina ta (în mers/trafic, nu ca sa o repari, in garaj :D;)

Dinde mai masina...

9. Sortezi gunoiul menajer?

Nu dar de la anu' ( anul scloar ) v-a trebuie deoarece ne obliga directiunea...

10. Poţi răspunde sincer şi public la cele de mai sus?

Daca nu as fi fost sincer de ce as mai fi completat acete randuri...

Acum ii pasez Leylei leapsa.

Niciun comentariu: